Csere, Elállás / Szállítási problémák
Gyakran ismételt kérdések a rendeléssel, elállással kapcsolatban:
Leadtam a rendelést, de szeretnék rajta módosítani, mi a teendő?
- Ebben az esetben írj nekünk az kindersmile00@gmail.com email címre vagy hívj minket a +36203121410-es telefonszámon, minél gyorsabban. Kérlek írd meg a rendelés azonosító számát és azt is, hogy pontosan mit szeretnél javítani a rendelésben. Ha még nem lett összekészítve a rendelésed vagy átadva a futárnak akkor tudunk rajta módosítani.
Sérült csomag, sérült termék a csomagban:
- Bármennyire is körültekintően csomagoljuk be a rendelésed, sajnos ritkán előfordulhat, hogy a szállítás során megsérül a csomag tartalma. Kérlek jelezd nekünk emailben a problémát és pótoljuk a sérült terméket.
Elállás a rendeléstől:
- Amennyiben meggondoltad magad és mégsem szeretnéd a megrendelt terméket, akkor kérlek minél korábban emailben vedd fel velünk a kapcsolatot.
- Kérünk, hogy a termék dobozát is csomagold be (fólia, zacskó, neylon), hogy az sem sérüljön meg szállítás közben. A címke minden esetben a terméken kell, hogy legyen. Ne vágd le!
- A sérülésmentes termékeket 14 naptári napon belül vissza tudod küldeni a raktárunkba és az emailben megbeszélt módon megtérítjük az árát. Elállási szándékodat minden esetben emailben jelezd nekünk. A visszaküldés költsége téged terhel.
- A termékeket minden esetben a raktár címére kell visszaküldeni. Az utánvéttel, postán maradóként vagy automatába küldött csomagokat sajnos nem tudjuk átvenni.
Címzett: Szaponyenko Melinda
Email: kindersmile00@gmail.com
Tel.: +36203121410 / +36203687779
A raktár címe: 5000 Szolnok, Pöltenberg tábornok u. 19.
A rendelésed kézhezvételét követően 14 naptári napon belül tudod jelezni a csere igényedet a kindersmile00@gmail.com email címen.
A csere feltétele, hogy a visszaküldendő termék, ép eredeti állapotú és eredeti csomagolásban van és rendelkezik cimkével.
A csomagcsere díja GLS házhozszállítással 2000Ft
GLS: A cserekérelmed feldolgozása után küldjük a futárt, akinek az érkezéséről email-ben/sms-ben kapsz értesítést. A szállítás napján keres a futár, mikor jön az új csomaggal, Neked pedig át kell adnod a fentebb leírt, becsomagolt módon a visszárut.
Nem kell megcímezni a visszaküldendő terméket, mert a futár tesz rá címkét - kérjük csomagold vissza a terméket a dobozába lehetőség szerint a címkét a terméken hagyva. Kérjük gondosan csomagold be a termék dobozát is (pl. csomagoló papírral, fóliával vagy egy plusz külső dobozba rakva), hogy a termék doboza is épségben érkezzen vissza hozzánk. A termék dobozát ne használd csomagolásnak! Ne kerüljön rá matrica vagy írás tollal!
FIGYELEM
Idegen, szakadt, összefirkált dobozban, levágott vagy címke nélkül, láthatóan koszos, használt állapotban visszaküldött termékek vételárát nem áll módunkban megtéríteni!